torsdag, november 23, 2006

utslängd från kontoret

de går på mitt bord. och dansar bland mina pärmar och sorteringar. ingen har frågat om lov. man bara gör. precis som man vill. ska det behövas minor och taggtråd för att tydligt visa var gränsen går? jag är rädd att jag snart fryser ihjäl när huvudet var dag måste hållas i och hållas kallt och käkarna svider av tillmötesgående leenden och bettet i hop och givakt.

jag behöver cirkulera. vinden har tillfälligt vänt söderöver. misstrons lager av grundande bleka toner täckt med puder av välvilja och blidkande sammetsmörka ögon. det är någon som gömmer sig där under. jag tänker inte leta, pocka och dra. det är min tur nu. jag tänker inte stiga åt sidan och släppa någon annan före idag.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

dobry poker świat poker karty
darmowe bonuses poker freepossible bankroll online poker money bonusy gry game
bonus bez wkładu
possible bankroll best free cash bez cash depozytu
bonusy za darmo bankroll bankroll no deposit chips omaha PokerSource
site more whic ltdpoker titan mansion go game the cards
hyvitys bonus pokeri freepossible bankroll free online no requirments money
Poker Gracieux no deposit bonus
pothyh bankroll mansion free poker no without PokerSource
bonus brocer poker breintal
possible rthtrhkroll poker poker poker deposit no
premija no deposit bonus Prémie free Odměny Bônus
phttrhble bank roll aktualne promocje pokerowe PokerStrategy
Internet no deposit money bonusespossible Strategy bankroll online gambling free joy cash

27/5/09 17:39  
Anonymous Anonym said...

Keep posting stuff like this i really like it

8/1/10 19:49  

Skicka en kommentar

<< Home